trasos per valanda ar dvi nesugebes pakeist, beto f-1.lt yra kazkokio svarbaus ir protingo zmogaus mintis, kad trasos nemodifikuos, ir naujai atgabentu padangu naudot neleis... vienintekio ko reikia bijot, tai kad nesusirinks 12 lenktyininku
Sukisau kruva pinigu uz Schumacherio pergale(expekte uz 4,5), bei kad jis atvaziuos geresneje pozicijoje uz Alonso ir Raikkonen . Visa tai padariau skirtingose bendrovese expekt, fonbet ir parimatch. Ir dabar galvoju kas bus jei, pavyzdziui, modifikuos trasa ir panasiai...
prisiminus kaip tam greitam lenktam posuky ralfas ishsiteske tai tikrai atrodo SC isvaziavimas labai realus, tik kas ryshis ten ishsitekst? gal tikrai kam padangos neatlaikys, stipriai devesis kaires puses guma.
gal kam i inauda
starto tiesiosios gale,kurioj igaunam greiti 320 km/val ant sestojo begio, ashtriai stabdom iki 95 km/val priesh pirmaji posuki. 2begiui ivazhiuojam i siauraja vidine trasos dali,pastatytai specialiai Formules 1poreikiams. Cia viksta daugiausiai lenkimu manevru. Per ankstyvas stabdimas pries desininiam posukiui gali kainuoti poziciju praradymu,beto per velivas stabdimas gali reiksti priverstini pasivaiksciojima uz trasos ribu .Irgi ant antrojo begio pervaziuojam antraji posuki, esant greiciui90 km/val.Tuoliau pravaziuojam 3ir 4posukius ,po to ,pries penktaji yra trumpoji tiesioji. Posukius iveikiam ant 4begio su greiciu nuo 125km/val iki 225km/val .Posukis numeris sestas kairisis sukis 180laipsniu,turim ji iveikt ant 2begio esant greiciui 120km/val. Ta visa laika lekiam bunant 2 ijungtam begiui patenkam i 7 posuki, kuris veda i ishorine tiesiaja Ten pagreitinam iki 300km/val 6begi, o priesh posukio nm 8 sulietinam iki 120 km/val. Toliau turim S forma susidedancia is 9 ir 10 posukiu (80 kmm/val -9-tam ,10-am iki 100 km/val). Posukis nm 11 yra truputi greitesnis 125km/val ir 3 begis 125 km/h.
Poto vel pagreitejimas pries desinini 12posuki , vedanti atgal i ovalu trasos dali, pasiekiam iki 250 km/val (4begis). 5begiui ijungtam ir aerodinaminiam tuneli bolida pagreitinam iki 280km/val 280 km/val ,trumpoj tiesiojai ir izimus 13 posukis vienintelis palenktas- profiliuotas lankas Formulei 1 . Ideali trasa arciau desinieses tr dalies .ishvaziuojam i tiesiaja starto trasaijungus 6begiuit pasiekiant apie 305km/val greiti. Sumoj turesim padangas isstatytas sunkiam ishvandymui o apie stabdziu sistema geriau nekalbet,
verte ir igarsino xxxxxxxxx
-------------------------------
Staniulio ziopliai nebemate indy caru is tate idomia kofu kombinacija
Ar isvaziuos saugos automobilis?
2.5- taip
1.15 ne
galimybes vienodos ,net palankiau vertinciau kofuka 2.5
trasos per valanda ar dvi nesugebes pakeist, beto f-1.lt yra kazkokio svarbaus ir protingo zmogaus mintis, kad trasos nemodifikuos, ir naujai atgabentu padangu naudot neleis... vienintekio ko reikia bijot, tai kad nesusirinks 12 lenktyininku
taigi jau pranese, jokiu trasu modifikaciju, jokiu nauju padangu
ten viskas keiciasi kas keleta minuciu...
taigi jau pranese, jokiu trasu modifikaciju, jokiu nauju padangu
Sukisau kruva pinigu uz Schumacherio pergale(expekte uz 4,5), bei kad jis atvaziuos geresneje pozicijoje uz Alonso ir Raikkonen . Visa tai padariau skirtingose bendrovese expekt, fonbet ir parimatch. Ir dabar galvoju kas bus jei, pavyzdziui, modifikuos trasa ir panasiai...
truputi reklamos:
http://www.ltbet.com
manau verta surizikuot esant tokioms salygoms
prisiminus kaip tam greitam lenktam posuky ralfas ishsiteske tai tikrai atrodo SC isvaziavimas labai realus, tik kas ryshis ten ishsitekst? gal tikrai kam padangos neatlaikys, stipriai devesis kaires puses guma.
ir ka tai galetu reiksti
gal kam i inauda
starto tiesiosios gale,kurioj igaunam greiti 320 km/val ant sestojo begio, ashtriai stabdom iki 95 km/val priesh pirmaji posuki. 2begiui ivazhiuojam i siauraja vidine trasos dali,pastatytai specialiai Formules 1poreikiams. Cia viksta daugiausiai lenkimu manevru. Per ankstyvas stabdimas pries desininiam posukiui gali kainuoti poziciju praradymu,beto per velivas stabdimas gali reiksti priverstini pasivaiksciojima uz trasos ribu .Irgi ant antrojo begio pervaziuojam antraji posuki, esant greiciui90 km/val.Tuoliau pravaziuojam 3ir 4posukius ,po to ,pries penktaji yra trumpoji tiesioji. Posukius iveikiam ant 4begio su greiciu nuo 125km/val iki 225km/val .Posukis numeris sestas kairisis sukis 180laipsniu,turim ji iveikt ant 2begio esant greiciui 120km/val. Ta visa laika lekiam bunant 2 ijungtam begiui patenkam i 7 posuki, kuris veda i ishorine tiesiaja Ten pagreitinam iki 300km/val 6begi, o priesh posukio nm 8 sulietinam iki 120 km/val. Toliau turim S forma susidedancia is 9 ir 10 posukiu (80 kmm/val -9-tam ,10-am iki 100 km/val). Posukis nm 11 yra truputi greitesnis 125km/val ir 3 begis 125 km/h.
Poto vel pagreitejimas pries desinini 12posuki , vedanti atgal i ovalu trasos dali, pasiekiam iki 250 km/val (4begis). 5begiui ijungtam ir aerodinaminiam tuneli bolida pagreitinam iki 280km/val 280 km/val ,trumpoj tiesiojai ir izimus 13 posukis vienintelis palenktas- profiliuotas lankas Formulei 1 . Ideali trasa arciau desinieses tr dalies .ishvaziuojam i tiesiaja starto trasaijungus 6begiuit pasiekiant apie 305km/val greiti. Sumoj turesim padangas isstatytas sunkiam ishvandymui o apie stabdziu sistema geriau nekalbet,
verte ir igarsino xxxxxxxxx
-------------------------------
Staniulio ziopliai nebemate indy caru is tate idomia kofu kombinacija
Ar isvaziuos saugos automobilis?
2.5- taip
1.15 ne
galimybes vienodos ,net palankiau vertinciau kofuka 2.5